Laatste daagjes in KL

23 januari 2017 - Kuala Lumpur, Maleisië

Dat was het dan… 5 maanden Maleisië! Ontzettend dankbaar voor alles wat ik afgelopen halfjaar heb mogen mee maken. Het was echt een geweldige ervaring, 1 die ik nooit zal vergeten. Morgen om 08.40 stap ik weer in het vliegtuig terug naar Nederland, naar alle lieve mensen daar die ik stiekem toch echt wel gemist heb :)

Afgelopen vrijdag (20 januari) was mn laatste dagje stage. Wat een ongelofelijk gek gevoel om afscheid te moeten nemen van zulke lieve mensen waarmee ik 5 maanden lang met heel veel plezier heb samen gewerkt en die ik waarschijnlijk nooit meer zal zien. Ik heb echt een geweldige tijd gehad bij Silverstreet en superveel geleerd. Deze dag werden Karl en ik nog even in het zonnetje gezet, we zijn tussen de middag lekker wezen eten bij een luxe chinees restaurant en ’s avonds kwamen collega’s (die eigenlijk vrij waren) speciaal naar kantoor om ons mee uit eten te nemen. Ik had mama stroopwafels mee laten nemen en die werden erg gewaardeerd haha. Iedereen was zo lief, wilden nog allemaal foto’s maken en wilden eigenlijk niet dat we alweer weg zouden gaan. De tijd is zo snel gegaan. En zo fijn om met zo’n groot gevoel van waardering afscheid te kunnen nemen. Ik ga het zekerweten missen!!!

Zaterdag vandaag nog naar het olifanten opvang centrum geweest. Hier worden olifantjes opgevangen die niet meer zelfstandig in het wild kunnen leven. Super leuke ervaring om zo dicht bij te kunnen en ze te kunnen voeren. Zaterdagavond nog even goed afgesloten met de leukste huisgenootjes! En toen was het zondag tijd om de koffers in te pakken.

Vandaag laatste dagje, de laatste boodschapjes, de laatste spulletjes inpakken en dan optijd naar bed en om 5uur met de trein richting het vliegveld, back to the Netherlands.

Dikke knuffels en tot snel allemaal!

1. Iris:
    23 januari 2017
    Hey moppie,
    5 maanden wat is het hard gegaan!
    Wij hebben genoten van je verhalen en foto's!
    Inmiddels zijn wij thuis na een bezoek aan jou, nu aan het nagenieten van een hele bijzondere en onvergetelijke reis.
    Goede reis en toto morgen!
    Dikke kus mama
  2. Meriam van raamsdonk:
    23 januari 2017
    Wat heerlijk dat jij daar zo'n mooie tijd hebt gehad . Maar ik zal blij zijn dat jij weer veilig thuis bent , en dat ik jou weer even lekker kan knuffelen. Tot dinsdag avond . Diikebkus van je omi.
  3. Hanneke:
    24 januari 2017