Reacties

Naam Reactie Datum
Lilian Hai mop wat fijn om alles mee te kunnen lezen! Wat… 12 sep. '16
Susan Hoi Laura, Zo te zien heb je het helemaal niet slecht,… 2 sep. '16
Plony van den Hoek Een goed begin is het halve werk. Dat belooft wat… 31 aug. '16
Meriam van raamsdonk Dat is even boffen feest en een vrije dag en dat in… 31 aug. '16
Meriam van raamsdonk Dat is even boffen feest en een vrije dag. En dat… 31 aug. '16
Meriam van raamsdonk Wat een belevenis ,in de eerste dagen en dan gelijk… 31 aug. '16
Meriam van raamsdonk En hoe smaakte de rijst? Waant ja het was maandag. 30 aug. '16
Joop van Raamsdonk van der Pijl Klinkt goed meissie . Ik hoop dat je een lekkere lunch… 29 aug. '16
Iris Cultuur opsnuiven op en top dus! Zo te lezen ga je… 29 aug. '16
Erica Hey Lautje, Fijn dat je een goeie vlucht heb gehad.… 27 aug. '16
Erica Ziet er niet verkeerd uit, en ik heb de prijs gehoord… 27 aug. '16
Erica Joehoe, die ga je natuurlijk wel een keertje uitproberen… 27 aug. '16
Renske Betten Hoi Laura. Dat is al snel, je eerste verslag. Afscheid… 27 aug. '16
Iris Hoi moppie, Wat een gezellig blogje van je eerste… 27 aug. '16
Renske Betten Hoi Laura. Wat een geweldig avontuur ga jij tegemoet.… 26 aug. '16
Joop van Raamsdonk van der Pijl Je weet het he , Ik laat je niet los . Doe een hoop… 23 aug. '16
Susan Lief Laura, Het avontuur gaat nu echt beginnen. Ik… 23 aug. '16
Erica Lieve Laura, Wat leuk dat je een reisblog gaat bijhouden!… 22 aug. '16
Plony van den Hoek Lieve Laura Heel veel succes met je stage. Wat zal… 22 aug. '16